Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nikolić i istina o Srebrenici

Komentari (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 06 jun 2012 21:54
Svetozar D.
Odlican clanak, ali ce predsednik imati celu drugu (izdajnicku) Srbiju protiv sebe.
Preporuke:
121
4
2 sreda, 06 jun 2012 21:59
Vlada, Srbija
Evroatlanski licemeri u ovom trenutku (javno) ne pritiskaju Dačića za stav skoro identičan Nikolićevom (doduše, posredno iskazan u verbalnom prepucavanju sa Č.Jovanovićem). Prosto, treba im Dačić da nam još jednom formiraju vladu po svom nahođenju.
Preporuke:
112
0
3 sreda, 06 jun 2012 22:00
SNS-ovac
Ako Srbija zeli u EU, a tamo je negiranje holokausta i genocida krivicno delo!Sto se tice gospodina Tomislava Nikolica, njegov stav o Srebrenici je poznat a njegova izjava istrgnuta iz konteksta. Nadam se da ce za zrtve Srebrenice doci pravde i da ce glavni, Mladic i Karadzic biti osudjeni propisno za najveci zlocin u Evropi jos od doba Hitlera!!!
Preporuke:
6
189
4 sreda, 06 jun 2012 22:04
nikola
Mislim da bi tebalo jednom za svagda rascistiti sa gospodom sa zapada sta je genocid a sta zlocin.Genocid je pocinio Naser Oric jer je ubijao sve sto je stiga,u Srebrnici su ubijeni samo muskarci znaci nije bilo genocida red je jedanput da dignemo glavu.
Preporuke:
118
3
5 sreda, 06 jun 2012 22:14
Mihajlo
Ako bude smogao snage da to učini, on će tek od tog momenta – a ne od trenutka kada je položio zakletvu pred Skupštinom izabranom pomoću vreća lažnih listića koje je posle prvog kruga javnosti baš on pokazivao – stvarno postati predsednik Srbije.

Voleo bih da me demantuje, ali mislim da Nikolić nema snage za to.
Preporuke:
79
12
6 sreda, 06 jun 2012 22:15
folker
nema sumnje, -predsednikov odlazak u brisel "na raport", mogao bi da se pretvori u svojevrsnu odbranu srbije, od nedostojnog evropskog ponizavanja, famom o genocidnoj drzavi. neka predsednik, umesto snishodljivog odgovora, javno podnese dokumentovane dokaze, na za to odgovarajucem mestu, ( pa i da ih podeli novinarima). svakako bi trebalo da se za taj segment brifinga dobro pripremi, i tako bi na najbolji nacin dokazao da srbija ima predsednika koji je drzavnik, kome se moze verovati.
Preporuke:
86
0
7 sreda, 06 jun 2012 22:20
TEŠKA IZBORNA KRAĐA
Zadatak predsednika je zato jasan: u ime Srbije, on svom sagovorniku mora da predoči da su Barozo i njegova ekipa upravo ti koji falsifikuju istoriju. I on mora da odbaci svako nametanje njihove lažne slike, bez obzira na cenu.


to me podseti na onaj "štos": lopovi vrište-držite lopova!

Ako bude smogao snage da to učini, on će tek od tog momenta – a ne od trenutka kada je položio zakletvu pred Skupštinom izabranom pomoću vreća lažnih listića koje je posle prvog kruga javnosti baš on pokazivao – stvarno postati predsednik Srbije.


slažem se.
Preporuke:
51
2
8 sreda, 06 jun 2012 22:25
konobar
Pokrao moj komšija kukuruz na očigled svih prisutnih ljudi koji su ga tužili. Pita sudija jesi li ti stvarno pokrao kukuruz ? On odgovora: "Druže sudija sve da sam ga pokrao ne bih priznao, a kamoli kad nisam".
Preporuke:
26
12
9 sreda, 06 jun 2012 22:34
Moć govora
Karganović nam ne dozvoljava da umremo. I moralno.
Preporuke:
88
0
10 sreda, 06 jun 2012 22:42
TEŠKA IZBORNA KRAĐA
Mihajlo

Voleo bih da me demantuje, ali mislim da Nikolić nema snage za to.


mislim da je potrebno predsedniku dati vremena-saćekati konkretna DELA (a ne reči, mislim pre svega na reči za domaću javnost,...), u smislu refleksnog kritikovanja svega i svačega, a koje je izgleda davno već prešlo u naviku.

mislim da je potrebno i više takta i što manje ostrašćenosti (kao one SRS-kad umesto da ukazuju na izbornu krađu, oni napadaju radije T.N.)
Preporuke:
37
1
11 sreda, 06 jun 2012 23:05
ND
Svaka čast gospodinu Karganoviću.
Ono što me čudi je kako niko drugi iz 10. Diverzantskog odreda nije izveden pred haški sud,osim Erdemovića,ako je ceo odred učestvovao u navodnim višesatnim streljanjima?!
Izgleda da je jedina namera ovog suda legalizacija rasparčavanja SFRJ i Srbije kao i etničkog čišćenja Srba iz RSK,BiH i KiM.
Preporuke:
86
0
12 sreda, 06 jun 2012 23:21
Mila
Gospodine Karganoviću,

Još jednom moj naklon i moje divljenje Vama!

Bilo bi dobro da Vas Nikolić ovde sada posluša, a i ubuduće uvek ima za savetnika.

Poznajem ljude koji sve o nekom čoveku umeju da pročitaju sa njegovog lica; poznajem vrsne čitače bora, mimike, izraza, podočnjaka, sjaja i senki u očima; poznajem ljude koji znaju da drugog dešifruju samo osluškujući mu disanje... Ja ništa od toga ne umem, jedino što sam se uverila da u tim "čitanjima" ima neke istine. Ja sam samo nepoverljiva prema Nikoliću i javlja mi se neka bojazan se da će vladavina njegova biti kilava isto onoliko koliko na njegovom licu preovlađuje neki kilav izraz, nešto povodljivo, prevrtljivo... Daj, Bože,da me utisak vara!
Preporuke:
61
7
13 sreda, 06 jun 2012 23:48
MR
Najpre treba videti koja je definicija genocida: Uništenje ili pokušaj uništenja cele jedne nacije ili etničke grupe. Ono što se desilo u Srebrenici ne ispunjava uslove te definicije. To je bio jedan od ekscesa kojih ima skoro u svim ratovima, naročito kad se ima u vidu šta su ti momci radali sa srpskim življem u okolini Srebrenice. Događaj u Srebrenici je bio osveta za srpsko civilno stanovništvo koje su muslimani ubijali bez milosti. Da se razumemo, ja sam protiv nehumanog ubijanja čak i životinja, a da i ne govorimo o ljudskim bićima. Ali u ratu nema morala. A cilj svakog rata, pa i onih koje vode zemlje NATOa, je ubijanje. Nažalost niko ne radi na sprečavanju rata, svi ovi visoko moralni zapadnjaci ih potpiruju gde god je to u njihovom interesu. Za rat u Jugoslaviji oni snose najveću krivicu.
Preporuke:
63
0
14 sreda, 06 jun 2012 23:59
Nevernik
Gospođo Mila, vi kao ozbiljna osoba (čitate NSPM) treba da znate da čitanje karakternih osobina sa (nečijeg) lica spada u istu kategoriju kao i gledanje u šoljicu, pasulj i sl. Nauka je to (fiziogonomiste, čini mi se) davno odbacila, jer su ti "čitači lica" čitave rase proglašavali za niže i štetne. Nemojte, u 21. veku to spominjati, ružno je.
Preporuke:
17
29
15 četvrtak, 07 jun 2012 00:06
Branislav Aleksandar Julius
Ako je u Srebrenici počinjen genocid, šta je onda ono što se dogodilo oktobra 1941. u Šumaricama? I u Kraljevu? I u Nišu? I sto za jednoga, šta je to? Šta čeka Skupština Srbije, što se ne izjasni o tome kada poslanici toliko znaju o genocidu? Da neće možda neko iz Brisela da porekne Šumarice? Ili časta srpsku treba da brani samo ovaj sveti gospodin Karganovič?
Preporuke:
60
0
16 četvrtak, 07 jun 2012 00:14
fristajlo
Treba sačekati da se dogodi taj sastanak.
Lično, ne verujem da će Nikolić promeniti stav, i da je svestan da je tu prelomna tačka njegovog "predsednikovanja". Popusti li tu, ceo mandat bi mu prošao u povlačenju i defanzivi, u izdaji i sebe i države, koju vodi.
Imajmo malo vere; za toliko mu dugujemo.
Preporuke:
60
0
17 četvrtak, 07 jun 2012 00:14
Kobac
Koliko god da se slažem sa stavovima g. Karganovića, toliko ne mogu da shvatim ovakvo lupetanje jednog, kažu, vrsnog advokata! Niti će išta od ovoga što on na ovakav način iznosi biti igde i ikad u Evropi uzeto u obzir, niti će Nikolić imati mrvicu ljudske hrabrosti i dostojanstva (kojim se čovek razlikuje od brava) da njima to skreše u brk. Iako je čitav svoj život u politici proveo trubeći o srpstvu i pljujući na sve strane da mu se nije moglo prići na blisko rastojanje.
Ako li su mu i savetnici takvi, poput ovoga Karganovića, utoliko sam više ubeđen da će Nikolić prodati i kosti svojih i naših mrtvih dedova samo da bi ostao sa svojom klikom na vlasti.
Živi bili pa videli za koji mesec.
I da Bog da, da sam ja sve ovo samo lupetao. I da me raspnete na stubu srama.
Preporuke:
13
43
18 četvrtak, 07 jun 2012 00:21
Goran Jevtović
zaključak da je Deseti diverzantski odred, jedinica etnički mešanog sastava u kojoj su se nalazili Srbi, Muslimani, Hrvati i Slovenci, i za koju se ne zna od koga je primala naređenja i ko je njene pripadnike za izvršene zadatke (po svedočenju „krunskog svedoka“ Dražena Erdemovića) plaćao zlatom, odgovoran za pogubljenje sedam do osam stotina, a ne hiljada, zarobljenih pripadnika 28. divizije Armije BiH posle pada Srebrenice 11. jula 1995. Nekoliko hiljada Muslimana jeste poginulo, ali to je bilo u oružanom proboju iz „demilitarizovane“ zone Srebrenica, a ne kao posledica pogubljenja.


Ovo gore mora da uđe u Srpski bukvar!
Hiljadu puta HVALA gospodine Karganoviću!
Orden koji je Vama namenjen po Božjoj pravdi a zbog ogromnih zasluga, na žalost, "morao" je da se uruči "stručnjacima" koji su "junački" uhvatili i isporučili heroja Ratka Mladića.
Ali, kad-tad, doći će te i Vi u Skupštinu!
Preporuke:
57
1
19 četvrtak, 07 jun 2012 00:30
SNS-ovac
Uništenje ili pokušaj uništenja cele jedne nacije ili etničke grupe. Ono što se desilo u Srebrenici ne ispunjava uslove te definicije


Naravno da ispunjava jer je Srebrenica samo finalizacija genocida u Bih.

To je bio jedan od ekscesa kojih ima skoro u svim ratovima, naročito kad se ima u vidu šta su ti momci radali sa srpskim življem u okolini Srebrenice. Događaj u Srebrenici je bio osveta za srpsko civilno stanovništvo koje su muslimani ubijali bez milosti.


Ne znam za te zlocine nad Srbima u Istocnoj Bih, tacnije ne znam da li je iko osudjen za te navodne zlocine. Naser Oric je bio jedan od glavnih optuzenih ali je oslobodjen, tacnije prvo osudjen na dve godine kasnije zalbom je to ponisteno. Ne treba zloupotrebljavati srpske zrtve radi pravljenaj mitova ili jos gore, takvih zluradih interpretacija kojima se osvetom opravdava genocid nad muslimanskim zivljem!
Preporuke:
2
64
20 četvrtak, 07 jun 2012 00:37
Branislav
Problem je u tome što je Zapadu preča nafta nego istina. I dok god je to tako - "istina" će se praviti u Hagu i sličnim mestima. Usled dosadašnje politike (a prvenstveno usled politike SAD) koja je jačala radikalni Islam, na račun umarenijih snaga, počevši od Avganistna iz vrmena intevencije SSSR, SAD je jačala i koristila radikalne Islamske snage radi svojih globalnih interesa u centralnoj Aziji.Stvar se otela kontroli i sada Zapad po svaku cenu teži da (i po cenu kreiranja neistina) primiri snage koje je sam stvorio. Jasno je da se strategija Zapada neće menjati u tretiranju priče o Srebrenici, da bi se uskladila sa činjenicama, jer se tu radi o mnogo važnijim računicama za Zapad. To bi i našim političarima trebalo da bude jasno. Mi smo kao mali narod - jednostavno manje važni za Zapad, pa i istina koja je bitno različita od zvanične. To će biti tako sve dok se sadašnji globalni odnos snaga ne promeni - na bolje. A to ne zavisi mnogo od nas ni od istine, na žalost.
Preporuke:
25
0
21 četvrtak, 07 jun 2012 00:47
Turas
Voleo bih da se varam,ali i ja sumnjam,nazovimo to karakterom jednog pravednog i ponosnog srbina,Tome Nikolića.Ali Toma zna šta srbi očekuju od njega u Briselu.Tamo može da izneveri samo sebe.Mi smo iznevereni sa njegovim prethodnikom.On bi mogao da nam povrati nadu i ponos u vaskrs srbske države,o čemu piše gosp.Karganović.
Preporuke:
34
0
22 četvrtak, 07 jun 2012 00:52
Peter RV
Gospodine Karganovicu,
Posaljite sto prije vase savjete gospodinu predsjedniku- prije nego sto podje za Brisel.
Ovu bitku za istinu o Srebrenici ne smijemo da izgubimo, jer cemo stim izgubiti sve.
Samo Vi mozete dati Nikolicu neophodno naoruzanje, koje mnogi od nas misle da on ne posjeduje.
Preporuke:
36
0
23 četvrtak, 07 jun 2012 01:25
Milodan
Ova priča prolazi samo kod jednog dela (istina većeg) Srba u Srbiji i Republici Srpskoj koja se ovde "vrti" godinama i nije zasnovana na istorijskim činjenicma već na negiranju, minimiziranju i relativizaciji svega pto se dogodilo u i oko Srebrenice u julu 1995. godine.Svoju poslednju reč dao je Međunarodni sud pravde u Hagu gde su, zahvaljujući ko zna iz kojih razloga, zatamljenim delovima dokumenata koji kompromituju Srbiju (tada SRJ) skinuli (u većem delu) odgovornost sa Srbije-SRJ na čemu bi trebalo da im, najblaže rečeno, budemo zahvalni. Ovakvim ponašanjem iz intelektualnih krugova u Srbiji, Republici Srpskoj i srpskoj dijaspori mi, (ne)svesno provociramo MZ da obnovi postupak i Srbiji natovari breme od koga se nećemo osloboditi za vjek i vjekova.Ne znam kako će se Tomislav Nikolić, čiji su mi stavovi ovim povodom dobro poznati, ponašati prema EU zvaničnicima ali ako ovako nastavi ne piše nam se dobro.
Preporuke:
5
53
24 četvrtak, 07 jun 2012 01:44
Goran Jevtović
Kobac
I da Bog da, da sam ja sve ovo samo lupetao. I da me raspnete na stubu srama.


Evo dobrovoljca za stub srama!
Aman prijatelju, jel pročitaste ovaj tekst pažljivo, i da li upšte pročitaste do sada nešto od stotinak dosadašnjih članaka gospodina Karganovića?
Čemu takve kvalifikacije?

Pa čovek može da bude predsednik Advokatske komore i, usput, da vodi SANU, onako vikendom! A preko nedelje, pored redovnih obaveza, da savetuje kompletnu Vladu Srbije sa svih 100-tinak europskih agencija!
Rezultate bi vrlo brzo videli - engleska Kraljica bi došla u Beograd da traži oproštaj za sve zločine tzv. zapadne civilizacije prema Srpstvu, u poslednjih 200 godina!

Amin.
Preporuke:
35
1
25 četvrtak, 07 jun 2012 04:03
Mila
@Nevernik

Mislila sam na one istančane ljude, obdarene jednim višim senzibilitetom, koji imaju sposobnost lakog prepoznavanja suštine iza neke pojave, što nema nikakve veze sa rasnom fiziognomijom. Iako najviše cenim umove sa darom mističkog iskustva, kojima ne treba mnogo »čulnih podataka« da bi sagledali suštinu (u filozofiji se mističko iskustvo naziva »neposredni uvid«), ovde sam – »čitajući« Nikolićevo lice – mislila na ono što rade glumci i psiholozi, kada pokušavaju da dekodiraju neku osobu, neko ponašanje, neki izgled. Naravno da je tajna čovekove ličnosti mnogo dublja od svega vidljivog i pravedno je što se ona otkriva samo svetim ljudima. Inače, opšte je poznata stvar da u Americi političari bivaju izloženi takvom temeljnom psiho-cepidlačenju, da je to zastrašujuće! Na primer, iz nekog nesaglasja pokreta usana sa pogledom u nekom datom trenutku psiho-cepidlake izvlače (»čitaju«) neverovatne podatke o nekom političaru, to posle prezentuju javnosti... Retko kada pogreše.
Preporuke:
19
2
26 četvrtak, 07 jun 2012 04:11
Mila
@Nevernik

Meni lično je mnogo bliže ono »čitanje« drugoga koje čine glumci kada pokušavaju da se uvuku »pod kožu« nekog lika koji tumače. Da bih nekog bolje razumela, ponekad se tako glumački »obučem« u njega, pokušam da budem on. Priznajem, nisam to još uradila u odnosu na Nikolića, ali evo sada ste mi dali ideju... Javiću Vam kakav je Nikolić kada ga budem tako glumački »skinula«! Šta ako je zaista i iznutra tako kilav kao što je spolja, kao što mu je kilav izraz lica?!! I nemojte misliti da sam ja politički protiv Nikolića. Iako nisam glasala ni za koga, jer živim u inostranstvu i jer je ovaj put omanula organizacija glasanja u dijaspori, a da sam mogla, glasala bih pre za njega nego za Tadića.

Što se tiče merenja nečije ozbiljnosti Vašim kriterijumom »čitate NSPM«, to me je nasmejalo. Ipak, priznajem da ovde često svraćam, da veoma cenim i Antonića i Vukadinovića, da imam poverenja u njihovu pamet i senzibilitet, u njihov moral i odgovornost. Ovaj sajt mi je gavna informativna luka.
Preporuke:
24
2
27 četvrtak, 07 jun 2012 06:01
Mikoš
Zapadne sile ne žele da razjasne zločin u Srebren. ,jer im ta maglovitost više odgovara.25.6.1993 g.F.Morion govori Mladiću:,,U Srebr.najradikalniji musl.žele pogoršati situaciju,da bi svet imao grižu savesti.".Prema str. podatcima 11.7.1995 u enklavi Sreb.40 000 osoba.S.z.o navodi 4.8.1995 g. u Tuzli 35500 izbeglih iz Srebrenice. 28.divizija nije htela položiti oružje i probijala se,imala je 2500 žrtava što prihvata general Hadžihasanović,a Orić iznosi da je prethodno bilo oko 1300 žrtava u borbama. Verovatno je streljano 700-800 ljudi,tu procenu daje i F.Korvin najviši civilni zvaničnik UN u BiH 1995 g.I.Mustafić u knjizi:,,PLANIRANI HAOS." Govori o žrtvovanju Srebren.i ODRŽAVANjU MISTERIJE,a pita:,,Ko je imao pravo da poslije demilitarizacije Srebr.formira 7 OG,kasnije 28 diviziju,ko je slao naredbe da za izlaske vojnika iz demilit.zone da prave nedjela kako bi stvorili alibi za napad ćetnika,zbog čega je iz Srebrenice izvučen N.Orić? Klinton A.Izet. govori o 5000 potrebnih žrtava za svet
Preporuke:
33
0
28 četvrtak, 07 jun 2012 06:39
Aleksandar
Nikolicu, pred put u Brisel vezbaj malo izgovor sledece engleske fraze: KNOCK IT OFF! Moras im preneti da OLADE po pitanju gnjavaze oko Srebrenice.
Preporuke:
25
0
29 četvrtak, 07 jun 2012 06:49
Mihajlo
TEŠKA IZBORNA KRAĐA
mislim da je potrebno predsedniku dati vremena...

Imao je Nikolić dovoljno vremena, svih ovih godina koliko je u politici, da iskristališe svoj stav o mnogim po našu naciju važnim pitanjima iz bliske prošlosti, pa i o pitanju Srebrenice. Ovde se ne radi o vremenu, već o konkretnom odgovoru koji će predsednik Srbije morati da da u Briselu. Ale iz Brisela riču i traže da predsednik Srbije bude kooperativan, to jest da nastavi pogubnu (po srpski narod) politiku svog prethodnika. To autor teksta, g. Karganović, lepo primećuje. Konkretno, Toma će u narednih mesec dana da dokaže da li će da svira i igra po briselskim notama ili će im staviti do znanja da je vreme jednostranog izvinjavanja prošlost. Uostalom, za to i nije potrebna neka hrabrost. Za Nikolića će biti dovoljno da istrajava na činjenicama koje idu u prilog istini. A istina je da se u Srebrenici desio zločin, ali ne u razmerama koje bi ga mogle staviti u istu ravan sa genocidom nacista i ustaša.
Preporuke:
25
0
30 četvrtak, 07 jun 2012 07:12
Goran Stanković
Hvala gdinu Karganoviću na predanoj borbi za istinu.
Mislim da, sada, nema potrebe u Briselu preuzeti inicijativu oko utvrđivanja istine, tj.NjIHOVOG nametanja krivice. Za sada predsednik bi trebalo da ih sasluša i obavesti da je:
Skupština Srbije je usvojila Deklaraciju o Srebrenici. To je akt države. Tada se Nikolić i SNS povukli iz sale, tj.nisu glasali ( ni za ni protiv ). Polaganjem zakletve predsednik se obavezao, da će poštovati pravno uređenje Srbije. Zbog toga ne razumem TU POTREBU Brisela da se stalno IŽIVLjAVAJU nad nama. Sad on treba u kameru da im kaže. Pa recite im predsedniče upravo ovo što sam elaborirao, jer njih verovatno ne interesuje Vaše lično mišljenje.
Preporuke:
17
0
31 četvrtak, 07 jun 2012 08:12
Lav @ SNS-vac
Nemoj nama podmetati kukvičije jaje , mi identifikujemo već i jaje od kolibrića..., nego idi na " Dnevni avaz" i tamo takvi tribalni nađite sebi poziciju...

G-dine Karganoviću , borba za istinu o Srebrnici mora trajati sve dok se NATO propagandna mantra o Srbima ubicama ne eliminiše, jeste poseta Briselu važna za prvi korak g-dina Nikolića, ne mora on Vas zvati , pošaljite mu neke materijale koje će demistifikovati haške(američke i NATO) laži.
Za mene je ova poseta Nikolića kao prijemni ispit na fakultetu , ako ga " poklope" gotova je njegova politika.
Preporuke:
36
1
32 četvrtak, 07 jun 2012 08:45
Coca
Eto, šta je život.
Smatrao sam da će bar godina proći pre nego što
vidimo šta smo dobili promenom predsednika Srbije,
kad ono ni mesec dana. Vreme se ubrѕalo veoma!
Kada već trpi uvrede, kad već mora da bude staložen kada čuje da je primitivan,
da je neuračunljiv, da je prevrtljiv,
da je falsifikator diploma,
da je žedniji vlasti no iko,
daće Bog da snishodljivo, ali jasno i glasno kaže
u Briselu ono što je rekao u Podgorici!
Evo, ja sam u to već siguran!
Mali korak za njega, ali veliki za Srbiju!
Moja Šumadija peva o sreći!
Preporuke:
29
0
33 četvrtak, 07 jun 2012 09:02
Lapovac
Baš tako. Očigledno da im sad treba i jedan Šumadinac da potvrde ispravnost njihovih dela zadnjih dvadeset i kusur godina. Bojim se da ne doživimo još i to.
Preporuke:
21
0
34 četvrtak, 07 jun 2012 09:14
ORGAN
sreda, 06 jun 2012 23:59
Nevernik
Gospođo Mila, vi kao ozbiljna osoba (čitate NSPM) treba da znate da čitanje karakternih osobina sa (nečijeg) lica spada u istu kategoriju kao i gledanje u šoljicu, pasulj i sl. Nauka je to (fiziogonomiste, čini mi se) davno odbacila, jer su ti "čitači lica" čitave rase proglašavali za niže i štetne. Nemojte, u 21. veku to spominjati, ružno je.


a kako to da ja bioloskog homoseksulca u oko 95% slucajeva poznajem po licu

jos je Sokrat pisao o tome.

a to sto su neki naucnici zloupotrebili nauku ilibivali zloupotrebljeni, to je vec druga stvar.

nije Nice bio simpatizer nacista ili slicno *jer i nije ziveo u tom periodu), ali ipak je njegov Nadcovek zloupotrebljen u svrhe sotone.
Preporuke:
20
2
35 četvrtak, 07 jun 2012 09:38
tragač
Mihajlo saže najkraće i najjasnije:

"...A istina je da se u Srebrenici desio zločin, ali ne u razmerama koje bi ga mogle staviti u istu ravan sa genocidom nacista i ustaša."

Najbolje je za saveznika u borbi izabrati Istinu. Dovoljno je da predsednik Srbije EUnijatima kaže tu jednu rečenicu.

Nadam se da poseduje dovoljno mudrosti i hrabrosti za to, a kakvog je kova videćemo ubrzo.
Preporuke:
32
0
36 četvrtak, 07 jun 2012 09:57
Đura
Ponovo pohvale za Stefana Karganovića!

Gospodine Karganoviću, da li ste ovo poslali predsedniku?
(Nisam siguran da redovno čita NSPM, mada možda i grešim :))
Preporuke:
26
0
37 četvrtak, 07 jun 2012 10:06
tanja
Eh, kada bi predsednik imao snage.
Bože, daj, osnaži ga !!!
Za budućnost naše dece!
Preporuke:
24
0
38 četvrtak, 07 jun 2012 10:15
Ludi Vanko izbezumljen
Bravo Karganoviću.Ako Nidža ne sme ili klekne-skinućemo ga .Ovde je stani pani.Ili oni s lažima ili mi s istinom, pa ako treba da ginemo- ginimo.Ubice naroda jedva čekaju ali će i njima doći kraj.
Preporuke:
28
0
39 četvrtak, 07 jun 2012 10:23
TEŠKA IZBORNA KRAĐA
četvrtak, 07 jun 2012 06:49
Mihajlo

Imao je Nikolić dovoljno vremena, svih ovih godina koliko je u politici, da iskristališe svoj stav o mnogim po našu naciju važnim pitanjima iz bliske prošlosti, pa i o pitanju Srebrenice. Ovde se ne radi o vremenu, već o konkretnom odgovoru koji će predsednik Srbije morati da da u Briselu.


vi ili ste neki agent smutljivacumem njega, ili možda nemate takta. Pa već je dao izjavu u vezi Srebrenice-zato i ovaj članak g. Kagranovića. A sa Barozom se još nije ni sastao, a vi već unapred "kudite konja kojeg niste još ni uzjahali".

verujem da mu nije lako pored ovakvog fidbeka. Ovde ljudi iz navike samo kritikuju, ili horski plješte rukama - kao Brozu.
Preporuke:
13
4
40 četvrtak, 07 jun 2012 10:52
Čovek koji se boji svoje senke
Gospodine Karganoviću,
zašto se pod pokroviteljstvom Republike Srpske (znam da pod pokroviteljstvom meko okupirane Republike Srbije to nije moguće), ne organizuje međunarodni naučni skup na temu "genocida" u Srebrenici, sa učešćem najvećih moralnih i naučnih auteoriteta današnjice? Razmišlja li neko o tome?
Preporuke:
33
0
41 četvrtak, 07 jun 2012 13:57
Miki BG
U potpunosti se slažem sa tekstom gospodina Karganovića. Nadam se da će Tomislav Nikolić imati dovoljno snage da kaže istinu ma koliko se ona ne dopadala službenicima i zvaničnicima EU. Ako to učini, onda će zaista biti predsednik svih gradjana Srbije jer verujem da 90 odsto stanovnika deli mišljenje svog predsednika: U Srebrenici je izvšen strašan zločin koga se stide časni Srbi, ali ne i genocid! Srbi su narod koji je na ex-yu prostorima pretrpeo najveće žertve fašizma i nacizma, koji je u Hrvatskoj doživeo genocid. Zato Srbi nikada ne mogu niti trebaju da pristanu na zamenu teza, da postanu genocidan narod, umesto narod koji je dožoveo najveći genocid na Balkanu.
Preporuke:
17
0
42 četvrtak, 07 jun 2012 15:23
cz
Slažem se u potpunosti. Možda stvari treba gledati ovako, Nikolić ne ide na raport, naprotiv, Nikolić ide da nešto uradi za Srbiju, tj. da kao predsednik pokuša da plasira jednu drugačiju priču o Srebrenici (uz nadu da će to imati odjeka). I kao drugo, da sebe i ostale srpske političare jednom oslobodi tog večitog straha i brige oko toga, kako će njihove izjave tretirati u Evropi. Beskrajno poštujem rad i angažovanje gospodina Karganovića čija saznanja bi trebalo koristiti, pogotovo kada je reč o političarima ili ličnostima koje dolaze u situaciju da javno govore na ovu temu. Nadajmo se da će Nikolić iskoristiti ovu ponudu, kao i mogućnost koja je pred njim.
Preporuke:
10
0
43 četvrtak, 07 jun 2012 17:06
Žiko
Veoma dobro i sažeto ste obrazložili Srebreničku priču. Brojke su uvijek problem i onda o njima treba oprezno. Dražen Erdemović je čini mi se priznao da je sam ubio oko 1200 zarobljenika. Sav prikaz u tekstu je potpuno autentičan. Najviše muslimanskih boraca je poginulo upravo u proboju. U samom proboju su i oni bili brutalni. Čak su na putu Milići Srebrenica pucali i ubijali prolaznike koji su se kretali putničkim vozilima. Dešavalo se to kada su prelazili preko glavnog puta. Oni su naime koristili šumske ali su negdje morali preći preko glavnog puta. Usput su ubijali i zarobljavali Srbe mještane a neke su koristili kao vodiče prema Kladnju. Predsednik Nikolić mora dobiti sve činjenice na uvid i zaista onako muški i njemu poznatom retorikom to treba da baci u lice onima u Briselu. Pa ne mogu oni više lagati protiv nas i tjerati nas da pojedemo tu njihovu laž. Jednostavno istina je nešto sasvim drugačije i jednom mora da ispliva na površinu.
Preporuke:
20
0
44 petak, 08 jun 2012 01:30
isak
Nikolicu predesdnice svih Srba na planeti Zemlji.Sta bre zamajavas brani bre Srbiju kao sto Milo brani RS.Kakav bre genocid!Citati naseg voljenog vodze Mila.
RS je za nas svetinja, a ko dirne u tu svetinju, ima problem sa mnom. Mi je više volimo nego što vi volite Srbiju. U suprotnom, Srbija bi drugačije izgledala.


Manje hladnjaca, vise masovnih grobnica! RS estetika. Rece Mile i ostade ziv!
Preporuke:
0
15
45 petak, 08 jun 2012 08:29
Lav @ Isak Čaušević
Pročitaj knjigu " Sarajevska košulja krvava", i zapitaj sebe i svoje sunarodnike da li ste saglasni da se svi ratni zločini tretiraju u skladu sa civilizacijskim normama u svetu. Ne , vi to ne možete , Vaša politika je deklarativna.Pa niste Vi Kinezi a mi Tibetanci da nam namečete Vaš suverenitet nad BiH , šta hoćete, da idemo na klaonice dobrovoljno kao naši roditelji 1941. godine, NIKADA.Upamti , nije pretnja nego upozorenje, srpski narod je radikalizovan, odgovoriće adekvatno na ciljano propagandu iz sarajevskogkruga zla.Vi nemate senzibiliteta za zaklano i masakrirano dete Slobodana Stojanovića iz sela Kamenice od strane Orića.
Preporuke:
12
0
46 petak, 08 jun 2012 10:59
odbraniti se napadom!
Predsednik Srbije treba da javno zatraži dokaz da u Potočarima nisu sahranjeni pripadnici armije BiH za koje postoji sumnja da su učestvovali u masakriranju civilnog stanovmištva srpske nacionalnosti a koji su poginuli u oružanim sukobima.

Treba jednostavno zatražiti mesto gde su oni (poginuli Naserovi borci) sahranjeni uz obrazloženje da će se predsednik pokloniti svim nevinim žrtvama ali bi morala da bude otklonjena svaka sumnja da u Potočarima ima veliki broj onih koji to nisu itd...

Na ovaj način bi se izbegla nametnuta situacija dokazavanja da genocida nije bilo pred onima koji to znaju i skrenula bi se pažnja javnosti na srpske žrtve u Srebrenici bez vređanja nevino postradalih.

P.S Na optužbe da predsdnik "negira zločin, širi mržnju" itd, dobar odgovor bi mogao da bude u stilu "Meni je, za razliku od ........ (upisati potrebno) STVARNO stalo do istine o onome što se dogodilo u Srebrenici"
Preporuke:
8
0
47 petak, 08 jun 2012 17:31
@lav
Ko to nema senzibilitet za jedno dete zaklano?Ja ga sigurno imama?Gde je tvoj senzibilitet za svu decu poklanu u Srbrenici,senzibilitet za strljanje i ubijene sirom Bosne i Hrecegovine?Zasto ste vi sve ovo radili uz pomoc JNA?Zato da bi ste se odbranili od duhova proslosti ili da bi ste opravdali GENOCID koji je smisljen i kreiran jos davnih godina prije rata i raspada bivse Yuge.
Prijetio bi ti lave da znas da imas JNA iz sebe ali tog vise nema.Ostade vam samo jedna stvar da zavaravat sami sebe da niste tvorci GENOCIDA.
Dzaba vam svi sudovi svijeta kada ne mozete da se suocite sa onim sto ste sami stvarali kroz akademiju Srbskih nauka na celu sa Cosicem i ostalom takozvanih humanista akademika.
Jedno Srbsko dete jednako hiljadu Srebrenicikh mladica!?Jeli ti ova jednacina odgovara lave brate Srbine?Stidite se svoje buducnost!
Preporuke:
1
15
48 petak, 08 jun 2012 17:58
Lav
"Novosti" objavile spisak ubijenih Srba iz Srebrenice Beogradski dnevnik "Vecernje novosti" objavio je spisak od 3.287 Srba iz Srebrenice i okoline stradalih u ratu u BiH od 1992. do 1995. List je spisak objavio kao specijalni dodatak na 16 strana. Nije napisano kako su stradali ljudi cija se imena navode, kao ni gdje su poginuli. Ispod dodatka potpisano je pet organizacija, Odbor porodica zrtava rata, Savez logorasa, Boracka organizacija RS, opstine Bratunac i Srebrenica i Centar za istrazivanje zlocina nad srpskim narodom.

Kako su stradali iz " demilitarizovane zone", a Iso, šta se praviš Francuz, ponosite se ubicama a la Orić, pokazali ste se neki dan u Sarajevu na obilježavanju masakra u Dobrovoljačkoj, civilizacijska sramota, nećete takvi indoktrinirani da se suočite sa istinom za razliku od Srba koji osuđuju zločince, tu se mi diferenciramo od vas kao narod , a suverenitet, nikada nad nama.
Preporuke:
11
0
49 petak, 08 jun 2012 18:59
G-dine Karganoviču
Evo Iso je paradigma prosečnog čoveka bosanskog Muslimana ( Bošnjaka)u smislu razmišljanja o proteklom ratu, takoreči egzemplar.
Bilo je raznih predloga na ovom portalu o dokazivanju istinitih događanja u ratu, ja nikada ne bih imao apologetski stav prema zločinima ali molim Vas da pronađete put istine , ma kakav da je " Azerbejdžanci" su nevini !!! Lep pozdrav.
Preporuke:
4
0
50 ponedeljak, 11 jun 2012 18:42
@ SNS-ovac i ostali koji ste na njihovoj strani
Srebrenica ne moze biti genocid. Ne ispunjava ni jedan jedini uslov da bi to i bila. Mnogo veci zlocini su prosli bez tog epiteta i mislim da o tome ne treba diskutovati.

Ali istoriju pise uvek pobednik ili onaj koji je u tom trenutku jaci. Tako da moramo cekati da se ploca okrene pa cemo onda ponovo diskutovati.
Preporuke:
6
0
51 sreda, 13 jun 2012 22:16
Dr.Rade Pajovic,Florida
Za komentatora koji se potpisao SNS-ovac:Posedujem spisak sa svim podacima o 3853 zrtve Nasera Orica i njegovih bandi.Pokusao sam da za to zainteresujem pretsednika spoljno politickog odbora Pretstavnickog doma Gilmana,kongresmena koji me je tada zastupao.Dobio sam neki smuseni odgovor u smislu:obratite se Medjunarodnom crvenom krstu,sto je otprilike eufemizam za Upravu Vodovoda!Ovakva tvrdjenja su zaista strasna!Sto bi rekao Dzordz Vasington:Sreli smo se sa neprijateljem a to smo mi!
Preporuke:
2
0
52 četvrtak, 14 jun 2012 21:32
Mario
citam sve ovo 20 godina nakon rata i ne vjerujem. E dragi Srbi, duboko ste zaglibili. Ni trunke stida ili kajanja. Danas se vise slave i opravdavaju zlocini nego pred 20 godina

Tko ce da vas iscupa i kako, ne znam. Ali znam da je duboko a vi se jos dublje zakopavate
Preporuke:
1
2
53 petak, 15 jun 2012 22:46
Gedža
Nije neophodno da bilo ko iz Srbije negira genocid u Srebrenici. Dovoljno je pročitati skorašnju presudu suda BiH.
"Sud Bosne i Hercegovine osudio je Franca Kosa, Stanka Kojića, Vlastimira Golijana i Zorana Goronju na kazne od 19 godina do 43 godine zatvora za zločine protiv čovečnosti na području Srebrenice jula 1995. godine.
...
...
...
Pravnu kvalifikaciju genocid, koju je Tužilaštvo BiH na teret stavilo četvorici optuženih, Sudsko veće nije prihvatilo, jer je ocenjeno da optužba nije dokazala da su oni imali genocidnu nameru. Inače, to su najviše kazne koje je Sud BiH izrekao u jednom predmetu."
(izvor: RTS, 15.06.2012.)

U pitanju je streljanje oko 800 ljudi. Biće interesantno videti kako Incko, Barozo, Eštonka i ostali "lupaju" packe Sudu BiH zbog negiranja istoriski utvrđenih činjenica.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner